پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118569
افزايش سه برابري طلاق به دليل استفاده از شبکه هاي مبتذل /تحقق آرمان‌ها بايد به حاکميت اسلام در تمام زمينه‌ها ختم شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 5277

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار محمدرضا نقدي دقايقي پيش در دهمين همايش تخصصي مديران کانون‌ها و مسئولان بسيج فرهنگيان کشور که در دانشگاه فرهنگيان شهيد هاشمي‌نژاد مشهد برگزار شد، گفت: تحقق آرمان‌ها بايد به حاکميت اسلام در تمام زمينه‌ها ختم شود و رهبر معظم انقلاب براي تحقق اين آرمان‌ها مراتبي را عنوان کرده‌اند.

رسالت بسيج فرهنگيان ايجاد يک شبکه انساني متحول است

سردار نقدي به شبيخون فرهنگي اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته صد و شصت و دومين شبکه ماهواره‌اي به زبان فارسي باز شده است.

وي ادامه داد: از سال 56 تا 57 دشمن زماني که ديد حمله نظامي فايده‌اي ندارد بساط خود را جمع کرد و در زمينه رسانه‌‌اي وارد شد به طوري که 6 شبکه ماهواره‌اي آن‌ها امروز به 162 شبکه رسيده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين عنوان کرد: در حالي که ما در تحريم شديد هستيم آخرين نسل تلفن‌هاي همراه با تمام امکانات و شبکه‌هاي فاسد لحظه به لحظه وارد بازار تهران و همه‌گير مي‌شود که اين يک حرکت حساب شده و برنامه‌ريزي شده است.

وي تصريح کرد: بسياري از مردم با آنکه آسيب خورده اين ميدان هستند و عده‌اي هم تلف شده‌اند اما توجيه علمي مي‌آورند و مي‌گويند اين شبکه‌ها شبکه‌هاي علمي هستند در حالي که 95 درصد اين افراد شبکه‌هاي مبتذل ماهواره را نگاه مي‌کنند.

اين مقام مسئول عنوان کرد: اين منطق پذيرفته نيست که عده‌اي بهانه مي‌آورند که اخبار جمهوري اسلامي ايران سانسور شده است و به بهانه اخبار وارد انواع شبکه‌هاي مبتذل مي‌شوند و نتيجه اين فرهنگ افزايش سه برابري طلاق در ايران شده است.

سردار نقدي خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگي غرب تنها عليه ملت ايران نيست و اين تهاجم شامل ملت‌هاي خودشان نيز مي‌شود و آن‌ها نه تنها ملت ما بلکه ملت خود را هم مي‌خواهند از محور اخلاق دور کنند چون اگر ملت‌هاي اروپا و آمريکا بر محور اخلاق باشند به راحتي زير بار ظلم صهيونيستي نمي‌روند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين عنوان کرد: نتيجه نهادينه شدن جريان فساد در غرب اين است که نسل آن‌ها در حال انقراض است به طوري که 100 سال آينده در کتاب‌هاي تاريخ بايد بنويسند نژادي به نام نژاد اروپايي زماني روي کره زمين وجود داشت.

سردار نقدي با بيان اين‌که تهاجمات فرهنگي اگر بستر نداشته باشد نافذ نيست، تصريح کرد: متاسفانه ما به اين بستر بي‌توجهي کرده‌ايم و اگر بسترها را درست نکنيم رفتن به سوي جامعه اسلامي تنها در حد يک شعار باقي مي‌ماند.

وي با انتقاد از برخي مسئولين تحصيلکرده گفت: متاسفانه برخي افراد که علوم سياسي نيز خوانده‌اند به آن فهم و شعوري که مقام معظم رهبري فرمودند نرسيده‌اند به طوري که برخي از اين تحصيلکرده‌ها مي‌گويند بايد با آمريکا سازش کرد.

اين مقام مسئول با تاکيد بر توجه به بسترهاي فرهنگي عنوان کرد: اين بسترها بايد در آموزش و پرورش درست شود و گرنه ما نمي‌توانيم جامعه‌اي اسلامي درست کنيم که نتيجه‌اش اين مي‌شود که کارمندان ما رشوه‌بگير مي‌شوند و پارتي‌بازي در ادارات نهادينه مي‌شود.

سردار نقدي با تاکيد بر اين‌که آسيب‌هاي اجتماعي را بايد پيگيري کرد و به دنبال راه‌ حل براي آن‌ها بود، اظهار کرد: رسالت سنگين بسيج فرهنگيان اين است که در عرصه تهاجم فرهنگي وارد شوند و چيزي که به عنوان سند تحول بنيادين نوشته شده است را عملياتي کنند.

وي ادامه داد: ايجاد يک شبکه انساني متحول و دلسوز يکي از اقداماتي است که بسيج فرهنگيان بايد به عنوان يک مسئله عميق به آن توجه کند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تفرقه‌افکني دشمن عنوان کرد: شيعه و سني فريب رسانه‌هاي بيگانه را مي‌خورند و شبکه‌هاي ماهواره‌اي 10 تا 15 شبکه عليه سني و 10 تا 15 شبکه عليه شيعه درست کردند که به يکديگر ناسزا مي‌گويند و مقدسات يکديگر را زير سئوال مي‌برند.

سردار نقدي با تاکيد بر اين‌که افکارها بايد اصلاح شود، خاطرنشان کرد: برخي تربيت شدگان مدارس و دانشگاه‌ها افکارشان خراب است که امروز مي‌گويند نه غزه نه لبنان.

وي با بيان اين‌که ما الان دچار رکود تورمي هستيم، عنوان کرد: براي خروج از اين رکود بايد به سمتي برويم که بدون سرمايه‌گذاري‌هاي جديد توليد را بالا ببريم چراکه توليد بالا برود تورم پايين مي‌آيد.

سردار نقدي در پايان به يکي از اقدامات بسيج اشاره کرد و گفت: ايجاد کارگاه‌هاي کوچک که سرمايه‌هاي اندک مي‌خواهد يکي از اقدامات بسيج بوده به طوري که سال گذشته 24 هزار کارگاه در کشور با حمايت بسيج ايجاد شده است که اين به معناي اشتغالزايي 50 هزار نفر به صورت مستقيم است.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html